Isnin, 21 Jun 2021

TAWARAN MEMBUAT IKLAN DI BLOG IMZARONCIKGUSAINS

Tawaran untuk menyewa meletak iklan di BLOG imzaroncikgusains bersaiz 125 x 125 dengan bayaran RM500 untuk 1 bulan. Blog ini sering menjadi kunjungan memandangkan ia merangkumi topik perbincangan yang meluas. Paparan menunjukkan bilangan pengunjung yang ‘singgah’ di blog ini.


Jom jangan lepaskan peluang untuk mempromosikan perkhidmatan, produk anda di blog ini. Jika ada di kalangan anda yang berminat, sila e-mailkan kepada En. Azmi EMBEDDING CODE Banner IKLAN anda ke : naimoiman@gmail.com. Juga boleh berhubung dengan saya di talian 013-2795903. Tambahan, saya akan menggandakan tawaran saya dengan meletakkan banner anda pada dua blog yang saya kendalikan, pakej 2 dalam 1.

Sila pastikan Banner Iklan anda tidak mengandungi sebarang unsur-unsur LUCAH baik pada TEXT mahupun GAMBAR.

Anda boleh buat sendiri Banner Iklan bersaiz 125 x 125 itu menggunakan apa sahaja aplikasi/tools yang tersedia secara dalam talian ataupun luar talian. Saya juga menyediakan perkhidmatan membuat banner dengan harga RM50 satu banner.

Setelah Banner Iklan anda SIAP! Sila hantar kepada kami  menerusi email dengan tajuk :
"SEWA IKLAN"

Pihak saya akan memaklumkan langkah – langkah pembayaran dan menetapkan tempoh masa banner iklan itu akan dipaparkan di BLOG saya. Setelah pembayaran dibuat, diterima dan disahkan, iklan banner akan dimuatnaik dalam masa 24 jam.

Pihak saya akan REVIEW Blog anda setiap bulan bagi memastikan IKLAN yang dipamer adalah berkaitan dengan Jenis Perniagaan yang anda jalankan. Pihak saya berhak menarik balik mana-mana IKLAN yang tidak membayangkan BISNES sebenar IKLAN yang dipamerkan.

Buat masa ini, pihak saya hanya menetapkan sebanyak maksimum 3 iklan bersaiz 125 x 125 sahaja yang akan dipamerkan di BLOG imzaroncikgusains pada satu-satu masa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan